Tokförkyld!

Här ser ni helgens viktigaste inköp för att kurera sig från förkylningen ;)
Nässpray för att kunna andas, Body för lite träningsinspiration till senare när jag är frisk igen och sen chips för att det är så jäkla gott!

Alltså hur kan man vara så jäkla rastlös och orkeslös samtidigt? Tänkte att jag bara ska ta det lugnt nu för att förkylningen förhoppningsvis ska försvinna fortare men jag blir så rastlös av att inte göra nåt. Jag är ju van att det alltid är nåt på gång och man ska åka hit och dit, fixa ditten och datten. Men samtidigt så orkar jag inte göra nåt. Snorar, hostar, har ont i halsen och så känns det som jag får typ feberattacker emellanåt. Varm, kall och sen som vanligt igen...
Aja ska sova tidigt ikväll och förhoppningsvis vara friskare i morgon :)
Hoppas ni är friska och har en bättre helg än mej!

1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Krya på dej !

2 Linnéa:

skriven

Krya på dig! så himla jobbigt med förkylning.

3 Denise:

skriven

Usch och fy! Krya på dig!

Kommentera här: