Om och om igen

Hej på er!
Här sitter jag i soffan med mjukiskläder och snörvlar för fullt. Jag höll ju precis på att bli av med min förkylning men så fick vi jobba över och då kom en ny förkylning som ett brev på posten...
Sen blev det kanske inte bättre av att gå på after work med bästa jobbgänget igår men vi har så kul att det var värt det ändå. Det blev inte så sent. Åkte väl hem runt kl 23.30-00.00 efter att ha köpt "kvällsmat" på Burger King.
Vi spelade ölspelet, kastade pil, körde bilspel, spelade biljard och så ett sånt där fotbollsspel där spelarna är uppradade på stänger som man snurrar på. Förstår ni vad jag menar? Vet inte vad det heter men i alla fall så var det skitkul :)
Vi är sånt roligt gäng på jobbet!

Nu ska jag återgå till att krya på mej ;)
Hoppas ni får en bra dag!

Sista bilen lackad igår innan vi drog iväg på AW :)

Kommentera här: