Massa bästistid i stallet :)

I helgen var jag upp till Hälsingland och hälsade på familjen och pållarna :)
På fredagkväll när jag kom till mamma gjorde vi scones och te. Så jäkla gott! Vi har ju som ni vet lite av en tradition att äta scones och dricka te på hösten och vintern när jag hälsar på hos mamma :)

Sen på lördagen firade vi pappa som har fyllt år. Där bjöds det på både mat och tårta.
Efter det borstade och friserade jag Donathello i lite över två timmar. Plus en massa pussar och mys så klart.
På söndagen var det Snuttans tur att bli borstad och ompysslad i några timmar.
Bästistid med hästarna <3
Det blev ingen motion för Snuttan och Thello för Snuttan är öm i en hov efter senaste skoningen men det går nog över snart och Thello är liiite uppsvälld i ena bakbenet. Han haltar inte eller så men han får nog nöja sig med promenad för hand några dagar så hoppas vi det går över.
Efter att jag pussat hästarna hej då åkte jag till mormor och morfar för en snabbfika innan det var dags att åka tillbaka till Rimbo igen.

Nu är det måndag och back in biss! Ikväll blir det dressyrträning med Nino :)
Det verkar bli lite olika dagar framöver och inte bara onsdagar som det var förr eftersom Sofia har mer fullt upp nu men det går säkert bra det med.

Kommentera här: