Inspiration oavsett vilken sport

Igårkväll kollade jag och Micke på I huvudet på Gunde Svan. Jag gillar hans program när han hänger med idrottsstjärnor och pratar om hur deras tävlingssatsningar var och hur dom kände och upplevde olika händelser.
Den här gången var det Foppa som stod i fokus och fast än jag inte är så intresserad av ishockey så blir jag ändå så himla fascinerad och taggad av hans vilja att vinna. Superfokuset han har när han är på isen och bara ska vinna!
Att han inte kan låta bli att fälla en kvinna i 50-års åldern när dom spelar bara på skoj för han har svårt att inte ta i och ge allt. Ni som såg programmet vet vad jag pratar om.

Det spelar liksom ingen roll vilken idrottsstjärna Gunde intervjuar. Jag blir alltid tokinspirerad av deras tävlingssatsningar! Så otroligt fokuserade och engagerade. Vinnarskalle ut i fingerspetsarna!

1 Mathilda:

skriven

han är grym!

Svar: Eller hur! :)
MalinKalin

Kommentera här: