God morgon tisdag!

Härlig morgonbild från balkongen ut över åkern och sjön strax före kl 8 :)

Som ni förstår blev det inget tränat på min och Ninos hemläxa i söndags. Jag var så krasslig att jag knappt var utanför ytterdörren. Var ut och klippte lite gräs till marsvinen bara sen in och lägga sig på soffan igen. Så igår var jag faktiskt hemma från jobbet och fortsatte kurera mej. Tänkte åka till jobbet i morse men när klockan ringde och jag klev upp kände jag bara nej det här går inte. Toktjock i både näsa och hals. Hopp i säng igen. Kunde dock inte somna om så det lär ju bli nån liten powernap under dagen.
Nu sitter jag och hinkar te för att lugna halsen!

Någon som däremot har blivit frisk är ju den här lilla lurvtussen! Izor tyckte det var supergott med antibiotika med banansmak så han är lite besviken att han inte får mer nu ;)
När det var slut i sprutan tog han tag i den med tänderna och började rycka och tugga på den för att försöka få ut mer hehe. Sötnos <3
Finns film på min insta (miss_malinkalin) som ni inte får missa! Så himla söt!
Ska försöka få upp den här också men det brukar krångla att göra det...

Förresten nu när jag har varit hemma och varit sjuk har jag grejat lite med bloggens utseende. Nu finns det en mobilanpassad sida och en vanlig datorsida och så finns det gilla-knapp under inläggen. Det har jag inte haft innan.
Det fattas dock en riktig header på båda sidorna så det ska jag försöka fixa nåt tag. Vet inte om jag har nån passande bild eller om jag behöver fota nya. Får jobba vidare på det helt enkelt ;)

1 Mathilda:

skriven

Nemen SÅÅÅ gullig!

Svar: <3
MalinKalin

2 Hanna:

skriven

Gulligt Marsvin! Så smidigt när djuren faktiskt gilla medicinen, hoppas Izor håller sig fortsatt frisk nu iaf :)

Svar: Himla skönt att slippa tvinga i honom medicinen faktiskt. Ja det hoppas jag också :)
MalinKalin

Kommentera här: