Full rulle!

Dagen har gått i ett! Blev övertid på jobbet så åkte därifrån ca 17.45 sen hem och äta lite snabbt samt byta om och gasa iväg till stallet.
Det blev en skrittrunda med Millan och så följde Anne och hundarna med. Trevligt med lite sällskap! Dessutom var Anne snäll och mockade och fixade Millans mat. Det var ju guld värt så blev det inte lika sent.
Tyvärr glömde jag ta med äpplen till Millan i all hast men det fanns morötter i foderlådan så det gick ingen nöd på henne ;)

Igår blev det också uteritt fast då med Nino och så red Stefan Biten.
En trevlig tur med glada hästar. Biten var riktigt pigg för ovanlighetens skull.
Jag och Nino fortsatte träna skänkelvikningar mellan hjulspåren på vägen. Det blir bättre och bättre!
Nåt som däremot inte var trevligt igår var älglusflugan som kröp runt vid tinningen och i pannan på mej när vi var tillbaka i stallet. Uäääk!
Har aldrig haft nån sån på mej innan och den mosades illa kvickt kan jag säga!

I morgon blir det troligen dressyr med Nino. Beror lite på hur det ser ut med övertid på jobbet men jag hoppas jag hinner i alla fall :)

1 Ellen - tävlingsryttare:

skriven

Han har så himla vackert huvud! :)

Svar: Visst har han <3
MalinKalin

Kommentera här: