Bortglömda inlägg...

Jag har haft lite tråkigt nu när jag varit hemma som sjukling så när jag läst igenom alla favoritbloggarna, Hippson.se och tidningenridsport.se började jag bläddra igenom alla bilder i mobilen, ca 1400 st. Vad hittar jag där då? Jo bilder till inlägg som jag tänkt skriva men sen har glömt bort haha.
Så här kommer ett av dom bortglömda inläggen ;)
Blir fler sen.

När vi var på tävling i Sala så tog jag "genvägen" förbi Börjes i Bro för att köpa hyaluronsyra till hästarna som skulle skickas med mamma och syrran upp till Edsbyn.
Väl inne i butiken blev jag faktiskt förvånad över hur mycket märkesgrejer det fanns. Man tänker ju liksom att det bara är billiga grejer där med lite sådär-kvalité. Det fanns både Kingsland, Pikeur och Eskadron! Fick hålla fingrarna i styr där hehe.
Här får ni lite bilder :)

Den här kavajen från Kingsland gillade jag! Här under kommer en bild på den från hemsidan så ser ni lite bättre.

Minns inte priset riktigt men strax under 1000-lappen tror jag.

En hel del från Pikeur.

Snygga ridbyxor från Eurostar.

Riktigt nice!
Men inget av detta fick följa med hem men jag råkade köpa några grejer av sådär-kvalitén. Mmja det var ju så billigt haha. Kan det ha varit ett till schabrak bl.a? Den som lever får se ;) #shopoholic #schabrakoman

1 Linda Bergqvist:

skriven

Åh, brukar alltid stanna där när jag åker upp till Stockholm! Blev också jättechockad över utbudet och alla märkesgrejer första gången jag gick in där, haha! Men så himla roligt :D

Svar: Ja eller hur! :)
MalinKalin

Kommentera här: