Myslördag

Igår vaknade jag av att Micke stod i köket och stekte pannkakor till frukost. Bästa! <3
Sen grejade vi med lite allt möjligt här hemma och på eftermiddagen var vi bjudna på middag hos Mickes föräldrar.
Mysigt och vi fick jättegod mat :)
På kvällen när vi kom hem igen hade vi tänkt fortsätta måla några dörrposter men vi kände oss så sega då så vi kollade istället på Hundraåringen innan vi gick och la oss.
Jag har faktiskt inte sett den tidigare och den var ju skitbra! Älskar Robert Gustavsson :D

Nu tror jag faktiskt att förkylningen håller på att överge mej efter fyra veckor tillsammans. Nästan så man får separationsångest haha ;) NOT!
Ska bli så himla skönt att vara frisk igen så jag kan träna på som jag vill med hästarna och även mej själv.
Idag blir det en lugn uteritt med Biten och Nino. Sen får vi se hur resten av veckan ser ut.

Som vanligt en selfie i bilen eftersom vi av nån konstig anledning alltid måste skynda oss iväg ;) #tidsoptimister

Kommentera här: