Fullt i köket

AW/mötet med jobbet blev inställt igår så det blir nästa vecka istället. Det gjorde absolut inget eftersom jag verkligen ville hem och hålla koll på min nyopererade lurvtuss <3
Nu är han pigg och glad igen efter narkosen. När han kom hem var han så trött att han knappt orkade komma fram och äta så jag var lite orolig ett tag. Fick mata honom. Jag satt och höll koll på honom till halv tolv på kvällen. Då började han äta mat mer av sig själv så jag vågade gå och lägga mej.

Nu får inte Izor och Blixten vara i samma bur pga såret efter operationen så jag hämtade deras gamla bur i källaren och ställde bredvid deras nya. Nu kan dom umgås genom gallret liksom så blir det förhoppningsvis inga problem att släppa ihop dom igen sen.
Dom fick sitta med oss i soffan en stund igår och umgås på riktigt när vi hade koll på dom. Blixten var så gullig och putsade pälsen i ansiktet på Izor <3
Han tycker nog lite synd om Izor för han har ju lite ont runt såret.

Fullt i köket! Blixten sitter på sitt hus och håller koll på Izor. Sötnosar!

Nu är jag hemma hos mamma i Edsbyn och myser. I morgon ska jag och syrran ut med hästarna en sväng sen ska vi fira mormor och morfar :)

Kommentera här: