Full rulle!

Tjena!
Dom två senaste dagarna har jag haft så fullt upp så jag hade kunnat haft en youtube-serie som hette "Full rulle med MalinKalin" ;)
Båda dagarna såg ungefär lika ut. Först jobba så klart sen iväg till första stallet och rida ut på Nino med Stefan och Biten. Sen iväg till det andra stallet och fixa till Millan så jag var precis klar med allt till kvällsfodringen kl 21.

Nu är min barnvaktsvecka åt Millan slut och vi återgår till den vanliga ordningen igen. Tack Anne för förtroendet att ta hand om din primadonna den här veckan! :)

Idag kommer det en tränare som heter Ragna till Nino och Bitens stall (Wängsioberg) så jag och Nino ska testa att träna för henne. Spännande!
Skönt att slippa åka iväg även om det också är nyttigt. Jag tänkte att det kan vara ett bra komplement att träna för Ragna eftersom det inte alltid passar att åka iväg och träna för Sofia.
Håll tummarna för oss 14.20! Jag åker dit tidigare och kollar på några ekipage innan vår tur. Ska suga i mej tips och inspiration :)

Millan igårkväll. Redo för promenad!

1 Mamman:

skriven

Blir spännande att höra utvärderingen av träningspasset :)

2 Anne:

skriven

Än en gång: tack bästa Malin för all hjälp med Millan!

Svar: Tack själv! Det var bara kul att få hjälpa till :)
MalinKalin

Kommentera här: