Dagens planering

Hallåj!
Hoppas ni har sovit gott. Det har jag :)
Körde lite hemmaspa igårkväll när jag var klar i stallet. Då känns det lite extra mysigt att krypa ner i sängen och sova sen tycker jag.

Dagens planering ser ut som så att jag snart ska åka till Millans stall och mocka och greja lite. Om det slutar regna tar vi promenaden då.
På vägen hem ska jag handla så jag får i mej lite mat och efter det åker jag till nästa stall.
Idag ska både Nino och Biten få dressyra lite. Det blir premiär för Biten på ridbanan nu efter hans operation så vi ska bara ta det lugnt. Rida på stora bågar och bara skritt och trav än så länge. 15-20 min räcker för honom.
Med Nino jobbar vi vidare på det Sofia sa på senaste träningen.
Sen hem och äta och åka till Millans stall igen och pyssla om henne och fixa det sista.

Bild från i vintras när jag och Biten tränade dressyr innan operationen :)

1 josephine Asplund:

skriven

Haft en bra helg?? Ha en underbar vecka nu också! Kram <3

Kommentera här: