Ändrade planer

Det blev ingen övertid på jobbet idag för alla kunde inte stanna så istället blev det myskväll med Millan i stallet.
Vi började med dagens promenad innan det blev helt kolsvart ute. Hade bästa pannlampan med också så vi såg bra. Tur att Millan är så himla snäll att gå med.
Sen mockade jag och fixade mat. Hade ju packat extra höpåsar eftersom jag trodde att vi skulle jobba över men dom får vara kvar tills i morgon istället för då blir det övertid. Kanske på onsdag också.
Sen blev det borstning och massage. Tänkte att jag lika gärna kunde massera henne idag också nu när jag hade tid för i morgon hinner jag inte.
Nä nu är det natti natti för min del så jag orkar jobba över i morgon. Hoppas ni haft en bra dag!

1 Anonym:

skriven

Tänk va bra jag har det som har dig och vet att Millan får bästa servicen. Kram på dig Malin.

Svar: Vad gullig du är <3 Kram på dej med
MalinKalin

Kommentera här: