SIHS shopping!

Jag har planerat mina inköp på SIHS sedan tidigt i somras och nu fick jag äntligen göra slag i saken ;)
Redan på förra årets mässa var jag och klämde och kände på Equitos och Equestrian Stockholms schabrak men köpte inget. Nu såg däremot ekonomin bättre ut!
Equestrian Stockholm hade enligt mej bästa mässerbjudandet = 2 schabrak för 999 kr. Alltså sparade man ca 400 kr på det jämfört med ordinarie pris.
Sen hittade jag äntligen en engelsk nosgrimma med lack och vitt foder. Har hittat flera såna i aachenmodell men jag vill ju inte ha snokremmen och det är så fult när öglan till den sitter kvar. Svårt att klippa/skära bort den också så det ser snyggt ut.
Donathello (och min framtida häst) kommer bli superläcker i den! <3

Primadonnan Millan som är skimmel kommer passa superbra i det här grå schabraket med lackdetaljer från Equestrian Stockholm.

Nino och Donathello som är bruna kommer bli superfina i det här champagnefärgade schabraket som också är från Equestrian Stockholm.

Bilderna gör tyvärr inte resterande grejer rättvisa. Dom är mycket finare i verkligheten men det är ju så mörkt när man kommer hem från jobbet och jag är så ivrig att visa er dom fina grejerna hehe.

Det här svarta schabraket med turkos glittrande kant från Equito passar alla hästarna men kanske Millan lite extra.

Schabraket har lite mörkare färg än på bilderna men var tvungen att använda blixt så det blev som det blev.
Det här gröna schabraket med guldpasspoaler och bling från Kyro Riding Gear kommer också passa bra på alla hästarna men kanske lite extra på Nino och Donathello. Jag kommer matcha det här med en grön tröja med guld detaljer från Hööks ;)

Sist men inte minst, snyggaste nosgrimman! Den har svart lack och vitt foder från Star Horse. Kanske måste hem till Hälsingland snart och ta fina headerbilder när Donathello har den här läckra nosgrimman på sig ;)

1 Anita:

skriven

Men oj... Massa snyggt ju!!

Svar; Jag ska gå ner och kika på Gitarrtäcket och se vad de står på det om jag kan klura ut vart det kan vara köpt :D kram

Svar: Vad bra :) Tack!
MalinKalin

2 Ellen - tävlingsryttare:

skriven

Omg! Vilka snygga grejer du köpt!!

Svar: Yep! Känner mej sjukt nöjd hehe ;)
MalinKalin

3 Karoline:

skriven

Jättesnygga saker!
Vad har jag nu missat, vem är Donathello? Nu blev jag nyfiken :)

Svar: Visst är dom :D Jo honom har du nog sett i bloggen tidigare men inte så ofta. Det är våran D-ponny som bor kvar med min syster och mamma i Hälsingland. Så han dyker upp i bloggen när jag är där och hälsar på :)
MalinKalin

Kommentera här: