Avskedsäpple

Biten fick ett avskedsäpple efter dagens uteritt. Okej Nino fick också ett, måste ju vara rättvist ;)
Det känns jättekonstigt att inte träffa Biten på ett bra tag nu. Man är ju van att träffa honom flera gånger i veckan.

Uteritten gick väl okej. Nino och Biten var riktiga mesproppar på väg bort från stallet. Alla soptunnor och postlådor var döläskiga. Även vägskyltar och reflexpinnar försökte äta upp hästarna.
På vägen hem till stallet igen var däremot nästan ingenting farligt ;)
Tokstollar!

Jag pussade pussgurks-Biten lite extra idag och försökte att inte tänka på att hans box är tom nästa gång jag kommer dit. Han får det säkert jättebra hos sin fodervärd men ändå. Helst vill jag ju att han ska stanna. Tänk om jag kunde samla på hästar. Då skulle jag ha väldigt många hehe.

1 Anita:

skriven

Klart det ska vara rättvist! :D

Svar: Eller hur ;)
MalinKalin

Kommentera här: