110 kg benpress 2x2



Idag kände jag mej riktigt stark och fräsch i kroppen så jag slog till med ett litet rekord i benpressen ;) 
22 timmars sömn i helgen gav mej energi igen! 
Började på 60 kg, det brukar jag träna på 5x5. Ökade till 80 kg och körde några gånger. Sen var jag bara tvungen att öka lite till för jag kände mej så stark idag. Lastade på 100 kg och körde 2x2 sen 110 kg 2x2 :D

Utöver ben så tränade jag mage och rygg också. Men nu framöver så kan jag nog träna benpress på 70-80 kg. 
Man går ju inte upp på 110 kg och maxar varje gång bara för att man klarat det en gång. 
--> Mot målen 2016! 
1 Karoline:

skriven

Så jäkla bra! Fasiken vad starkt gjort :)

Svar: Tackar tackar! Känner mej lite mallig nu haha ;)
MalinKalin

2 Neapocalypse - hästiga vlogar!:

skriven

Fan vad grymt!! :) <3

Svar: Heja heja! ;)
MalinKalin

3 Vanessa andersson:

skriven

kämpa kämpa!! :D Ska ta tag i min träning nu när bägarna börjar bli spring-bara ;)

Svar: Jag tänkte också börja springa igen till våren. Det är ju inte så roligt att göra det på vintern :P
MalinKalin

4 Tea Rajkovic:

skriven

Härligt!

Svar: Tummen upp!
MalinKalin

5 Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

skriven

Benpass är bland det bästa som finns :)

Svar: Ja det är kul att träna ben men träningsvärken är vidrig :P
MalinKalin

Kommentera här: