God morgon söndag!

God morgon! 
Jag håller på att ladda upp med en dunderfrukost för idag ska vi vara effektiva :) 
Härligt att solen skiner också. Då blir man alltid lite gladare. 


Jag köpte tulpaner igår för att inviga den fina vasen jag fick i julklapp :) 


Knäckebröd, oboy, ekologisk fil med lite socker, vindruvor och jordgubbar :) 




Övar på att äta "hotellfrukost" inför nästa helg då jag och mamma lyxar till det och åker in till Stockholm, går på ölprovning och bor på hotell :) 
1 Tuva Björnwall:

skriven

åh vad gott med bär! ^^

Svar: Längtar till sommaren nu när man ätit jordgubbar!
MalinKalin

2 Karoline:

skriven

Lägg av vad najs med ölprovning! Hahaha, du kommer att svälja va? :)

Svar: Det var riktigt kul och det var helt ok att dricka upp allt man fick i glaset ;)
MalinKalin

3 Karoline:

skriven

Å, nu blev jag ju för ivrig över ölen så jag glömde att skriva att vasen var riktigt snygg!
Det är något speciellt med de första tulpanerna på våren :)

Svar: Ja visst blir man lite gladare av en bukett i en fin vas ibland :)
MalinKalin

Kommentera här: