Julklapps-shopping

Micke och jag tog en sväng till Täby centrum och Arninge för att köpa julklappar. Jag hade bara köpt en enda julklapp innan så jag började känna paniken komma krypandes. Lika bra att åka och handla då hehe. 

Nu är jag nästan klar med alla julklappar. Bara till Micke kvar och nån liten småsak här och där. 
Jag köpte även en "julklapp" till mej själv, nämligen världens bästa jeans! Det var egentligen bara Micke som skulle köpa jeans men personalen övertalade mej att prova ett par också efter att jag berättade att jag bara blir förbannad av att prova jeans eftersom inget passar på mej. Smala höfter och stora lår. Inte så lätt...
Om jeansen ska passa över höfterna kan jag inte dra jeansen ända upp för dom fastnar på tjockaste delen av låren och ska dom gå över låren så blir dom för stor över höfterna. Ja ni fattar. 
Nu köpte jag ett par Levis 710 som var superstretchiga! Kändes som ett par tights och satt asbra <3 
Nu kommer jag bara köpa såna jeans i olika färger ;) 

Jättebra personal och service hos The Salty Dog! :) 

Kommentera här: