Hallelujah-moment x2

Vilket drömpass jag och Nino fick till ikväll! Han var superfin i galoppen igen så nu har vi haft hallelujah-moment i galoppen två gånger i rad. Antingen är vi inne i en bra period nu eller så har faktiskt polletten trillat ner.
Superkul oavsett vad! :)

Under en period har jag struntat i att träna nåt på galoppen helt och hållet nu när vi tränat hemma. Bara fokuserat på att få honom lugn, lösgjord och avspänd och så har vi bara galopperat på Sofia-träningarna för då går det bättre när hon ger tips och säger vad jag ska gör exakt när osv. Det har nog varit en bra taktik för nu helt plötsligt funkar ju galoppen sjukt mycket bättre än vad den gjort tidigare! :)
Oh happy day hehe. Svävar på moln.
Nino fick beröm tills han rodnade ;)
Håller tummarna för att det går bra i morgon också.

Hoppas ni haft en kanonbra fredag och kan hälsa helgen välkommen. Min fredag har ju som ni förstår varit super! Det här kommer jag leva på länge :D

1 Mamman :

skriven

Va kul 😀 👍

Svar: Yes! :)
MalinKalin

Kommentera här: