Lite update

Hej från ett regnigt Edsbyn!
Här får ni lite update från dom senaste dagarna.

I onsdags (tror jag det var) åkte jag och pussade lite på Millan och pratade ikapp lite med Anne :)
Sen försökte jag komma in på bloggen både onsdagkväll och torsdagkväll för att blogga lite och lägga upp bilder från tävlingen i Sala. Tyvärr blev hela skärmen bara vit och det gick inte klicka på nåt så jag gjorde som vanligt när tekniska saker inte funkar som dom ska för mej: stängde ner skiten, surade och gav fan i det helt enkelt...
Nu verkar det ju dock samarbeta igen så när jag kommer hem till Rimbo och datorn igen kan jag nog kirra det ;)

Igår hjälpte jag till att städa lite på ridklubben inför dagens tävlingar och gjorde chokladbollar.
Sen tog jag och Linda en liten tur med Snuttan. Det blev rätt sent så det var mörkt innan vi kom hem igen. Tur vi tog på oss reflexer.

Idag är jag funktionär på dressyrtävlingen på Edsbyns Ridklubb. Kom gärna hit och handla av min gööörtrevliga mamma i cafeterian. Sen efter det kan ni gå på nån av toaletterna som jag håller fräscha hela dagen ;) Lunch börjar serveras kl 11 och tävlingen håller på till strax efter kl 15.
Välkomna!

Kommentera här: