En kväll på läktaren

Igår tog jag och Millan en promenad i regnet. Jag hade laddat upp med regnjacka och tänkte att om vi bara skulle skritta lite så kunde jag lika gärna gå bredvid och röra på fläsket. Det duggregnade bara som tur var. Lite jobbigt att gå om det spöregnar tycker jag.
Vi var ute i ca 35 min och ni som följer mej på insta (miss_malinkalin) har säkert redan sett filmsnutten från vår promenad :)

Även ikväll blev det lite hästigt. Nino skulle skos ikväll och Millan fick besök av equiterapeuten så jag åkte och kollade på dressyrträningar. Jag blir alltid tokinspirerad och vill direkt till stallet och träna!

På onsdag kanske jag och Anne ska iväg på en roligt grej, nämligen WE-träning!
Vi får se om dom får ihop en grupp till eller hur det blir :)
Blir kul att se hur Nino reagerar hehe.

Kommentera här: