SIHS 2015

Vilken superduperbra helg det blev! Så himla härlig stämning när man är på Horse Show. Alla är glada och jag tror alla är väldigt inspirerade och taggade att själv träna för att bli bättre och nå sina mål. 

Showerna och tävlingarna var helt fantastiska. Roliga, spännande och vackra. Superhäftigt att se Lorenzo med alla sina hästar och Alizée som red svår dressyr utan träns. 
Bertram Allen var också ett namn man hörde mycket om. Han vann 3 bilar på SIHS!!! Totalt 5 stycken i år. Vilken stjärna!!!
Fyrspannsfinalen var otroligt spännande och vilken stämning det var i publiken. Vilken upplevelse :) 

Hittade en massa fint på mässan men jag behöver ju egentligen inget speciellt så jag köpte bara ett ridtäcke med reflexer till Donathello i Horze-montern. Biten har också ett sånt och det sitter jättebra. Donathellos gamla reflextäcke får man rätta till 100 ggr när man rider ut. Kommer bli super det där! 

Jag hade lätt kunnat shoppa ihjäl mej på alla fina schabrak på mässan. Kolla bara på dom här godingarna ;) 




1 Molly Bergh:

skriven

Åh vilket fint! Älskar det gröna schabraket! :D

Svar: Ja det var riktigt fint! Skulle lätt kunna ta ett i varje färg ;)
MalinKalin

2 Maja:

skriven

Snygga!!

Svar: Visst blir man köpsugen ;)
MalinKalin

3 Jen:

skriven

Vilka fina!

Svar: Visst är dom :)
MalinKalin

4 Vanessa Andersson :

skriven

Alltsååå åhh jag är såååå avundsjuk!! Jag hade också velat gå :(

Svar: Hoppas du kan gå nästa år då. Det är så himla kul där! :)
MalinKalin

5 Catrin Monica Sandberg:

skriven

Åh vad fina, den vita var super snygg!

Svar: Jag gillar allihop ;)
MalinKalin

6 Emelie:

skriven

Hade så gärna varit dääär. Det är sådan mysig stämning där, den går inte att slå!

Svar: Ja det är helt underbart! :)
MalinKalin

Kommentera här: