Helt slut!

Jag var verkligen helt slut efter tävlingen igår! 
I fredags när mamma, Linda och Snuttan kom hit blev det alldeles för sent så vi gick nog och la oss vid halv tolv sen klev vi upp 05.15 på lördagen. Yes klev upp 5 min tidigare än när jag jobbar :P
Trött som fan men solen sken i alla fall fast det gick ju över senare på dagen. 

Det började duggregna lite när vi skulle köra precisionen men vi hann köra klart och hann precis lasta Snuttan i transporten innan regnet drog igång på allvar. 
Tur att vi hade regnkläder med fast lite blöta hann vi ju bli. 

När vi hade packat ihop allt åkte mamma, Linda och Snuttan hem till Edsbyn igen och jag åkte hem till Rimbo. 
Frös som en liten skit. Så jag drog på mej en mössa och la mej i sängen under täcket med alla kläder på och tvärslocknade. 
Sov "middag" i 1,5 timme sen vaknade jag och åt lite. Efter det fortsatte jag sova 12 timmar i sträck! 
Snacka om att sova som en klubbad säl haha ;)

Skriver mer om själva tävlingen sen när jag har lagt in bilderna i datorn. 


Snuttan fick övernatta på ridklubben i Rimbo. Här är vi på väg därifrån till tävlingen i Johannesberg. 
1 Mamman :

skriven

Det tar på krafterna att ligga på topp ;-)

Svar: Ja det gör det hehe :P
MalinKalin

Kommentera här: