Dressyrtrimmat på en söndag

Att åka iväg och träna dressyr på söndagar hör ju inte till vanligheterna men det gjorde vi i dag :)
Jag och Biten blev grillade på utebanan av solen. Han kändes riktigt fin faktiskt. 
Jag blev positivt överraskad att han kunde koncentrera sig så pass bra trots ankor och får runt utebanan. Guldstjärna till honom! 

Måste börja lära mej LB:1 snart så jag kan börja rida delar ur programmet. 
Ska kolla om det finns nån lämplig tävling aug-sept också. 




Han var snabb med att rulla sig efter att jag sköljt av honom allt svett ;)
1 Mikaela:

skriven

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
MalinKalin

2 Vanessa andersson:

skriven

Haha vita hästar... ;)

Svar: Precis! Vita hästar... :P
MalinKalin

3 Felicia Ericsson:

skriven

haha är det inte alltid så? min ponny ska alltid rulla sig efter träningspassen eller så fort hon blivit lite blöt/svett!

Svar: Hehe ja dom gillar att rulla sig :P
MalinKalin

Kommentera här: