Onsdagsdressyr 25 februari



Helt lyrisk! 
Grymt bra dressyrträning igår :D 
Den bästa hittills enligt tränaren Sofia!
Det har nog gett mej en hel del att rida Millan på flera träningar i rad. Man hittar fler knappar och kan fortsätta där man slutade sist. 
Sofia tyckte att jag hade fått bättre känsla och timing för när man ska göra vad :) 
Det gjorde verkligen min dag! Blev jätteglad att hon märker att det blir bättre och bättre :D 
Det här kommer jag leva på länge kan jag lova <3 
1 Anne:

skriven

Kul! Duktiga du! Synd att jag blev sjuk, hade ju laddat kamera och allt.

Svar: Ja himla synd att du blev sjuk. Hoppas du mår bra nu igen :)
MalinKalin

2 Mamman:

skriven

Härligt! Bra jobbat tjejen:)

Svar: Tack :) Det var jättekul!
MalinKalin

3 Nora Bååth:

skriven

Åh vad kul!

Svar: Ja jättekul! :)
MalinKalin

Kommentera här: