Malin loves Chilli <3

Efter jobbet var jag till Chilli i Arninge och kikade lite. Dom har alltid en massa grejer som jag vill ha ;) 
Skulle egentligen leta julgardiner men det blev lite annat i stället. En ljuslykta och matchande handdukar och badlakan. Får visa er efter helgen för jag hinner inte fixa bilder innan. 

Här kommer lite bilder på andra fina grejer hos Chilli. Får nog börja skriva önskelista till tomten ;) 


Letar ny tvättkorg och en sån här svart skulle kanske passa. 


Vinglas med kromfärgad fot. Jag dricker ju inte vin men ändå ;)


En fin serveringsbricka. 


Vaser som är kromfärgade upptill. 


Snygg lampa att ha över matsalsbordet kanske? 


Fina ljuslyktor. 


Riktigt sugen på en sån spegel. Fanns i svart också. Nästan så det var ännu snyggare. 
1 pixan:

skriven

Jättesnygga vinglad!! Nästan så du behöver köpa en vas eller två att ha till... ;) Bara ha framme liksom, gärna när du har gäster som dricker vin ;)

Vad va de för kul från hööks?

Svar: Ja precis! Kan hända att jag råkar köpa med mej dom hem nästa gång ;)

På Hööks köpte jag ridbyxor, ridhandskar och en mössa. Kommer ett inlägg om det sen ;)
MalinKalin

2 Cajsa:

skriven

Åh, jag gillar Lampan med kristaller! 😍

Svar: Den var ju helt underbar ;)
MalinKalin

3 Hanna:

skriven

Jag älskar också Chilli!! Jag har tre styckna av ljuslyktorna ovan :P

Svar: Det var som tusan! Dom är jättefina ju :)
MalinKalin

4 Julle:

skriven

De där vinglasen har jag varit sugen på riiktigt länge , så snygga!! ;-)

Svar: Ja det kanske får bli en flaska pinnvin och dom där glasen ;)
MalinKalin

Kommentera här: