SIHS fredagkväll i montern

Efter jobbet tog jag pendeln från Uppsala till Solna med siktet inställt på Friends Arena och Sweden International Horse Show :) 
Där stog jag i montern för Shagyaaraber bland rasmontrarna. Gick ett varv och kikade på alla raserna. Så himla fina hästar och ponnyer. 
Förresten, det verkar vara många som inte vet riktigt hur man uttalar shagya. Har fått höra alla möjliga varianter ikväll ;) Så här uttalar man det: shag'ja. 

Har mest stått i montern men jag var in en snabbis och kollade shoppingen. Det ser lovande ut ;) Blir nog dyrt på söndag när jag ska dit igen hehe. 
Anne och jag träffade Musse av en ren slump och det visade sig att han skulle vara med på stjärnstafetten. Så vi gick och kollade när han tävlade och det gick ju bra för hans team vann :) 
Musse tävlade med Annes häst Millennia tidigare i år om ni undrar hur han känner oss. 





Jag och vackra Diana pryder en av bilderna i montern ;) 
1 Nora bååth:

skriven

Gud vad roligt att ni fick vara med på bild i montern :D

Svar: Hihi ja det var kul :)
MalinKalin

2 Mamman:

skriven

Mamman är mycket stålt:)

Svar: Hihi :D
MalinKalin

Kommentera här: