Fårskinn till soffan


Efter jobbet åkte jag och Micke till Ikea och käkade. Gick ett varv i butiken och hittade lurviga fårskinn som passar perfekt att ha i soffan så det blir lite extra mysigt. 
Kikade även på lite olika alternativ för köket som kanske får sig en omgång till sommaren :) 

Kollade upp var ifrån pendeltågen går i Uppsala. I morgon när jag ska till Frends arena så tar jag pendeln efter jobbet. Verkar vara enklaste så. 
Ska nån av er dit?
Om ni ska det så får ni kika förbi montern för Shagyaaraber bland rasmontrarna. Jag kommer vara där på kvällen :) 
1 Mamman:

skriven

Jag ska till Frends på söndag. Vi träffs då:)

2 Johanna ♡:

skriven

Små detaljer gör verkligen så mycket, blev superfint!

Svar: Ja det kan bli så stor skillnad :) Så mysigt med lurvigt fårskinn!
MalinKalin

Kommentera här: