Myshelg <3

 
Det har varit myshelg hela helgen för oss. Micke har varit sjuk och jag har varit lat så det har inte blivit mycket gjort alls men man ska ju ha såna helger ibland också :P
Izor och Blixten tyckte i alla fall att det var helt ok med en sån helg hehe. Sötnosarna <3
 
Har haft riktiga sovmorgnar och sovit ca 10 timmar per natt så det var skönt. Äntligen utvilad! Det har ju blivit några helger i rad som jag har vaknat jättetidigt fast än jag egentligen är trött. Mysko...
Vi har i alla fall köpt färg till förråden så det kanske blir till att måla nästa helg!
 
Hoppas ni har haft en störtskön helg och varit ute och njutit en massa i solen :D
Nu taggar vi för nästa vecka!
1 Erica Johansson:

skriven


Härligt!! Jag älskar verkligen sådana helger <3 jag undrar bara när nästa blir ;-)

Kommentera här: