Bästa maten på Hotell Skansen

Igår var vi på Hotell Skansen och åt. Det var nog den bästa maten jag har ätit på länge. Herregud så gott det var! Jag åt plankstek och Micke åt hjortrygg. Köttet var så mört och fint så om man fick det hemma jämt skulle jag inte ha några som helst problem att äta kött annars också ;) 
Helt galet gott! 
Efterrätten var också helt underbar :) 
Ni måste åka dit och äta om ni är på Öland nån gång! :D 

Dom hade allsång på Skansen där också så vi fick både se och lyssna på Rongedals och några andra meddans vi åt :)


Halväten plankstek. Var så hungrig så jag högg in direkt sen kom jag på att jag måste ta en bild också, bloggare som man är hehe ;) 


Jordgubbssviss <3 


Allsång :)
1 Mamman:

skriven

Härligt med god mat. Vi har äte på Växbo Krog. Det var grillbufé och glassbufé, gött gött. Gissa vem som åt mest he he

Svar: Ja gött,gött,gött :) /Malin
MalinKalin

Kommentera här: