Stackars bebis

Stackars lilla Blixten har fått ett höstrå på lite över 1 cm i ögat som jag plockade bort med pincett. Fattar knappt hur det fick plats i ett litet marsvinsöga. Höstrået låg liksom bakom ögat men det stack ut en liten bit som jag fick tag i med pincetten. Min lilla bebis. Stackarn! 
Ögat är väldigt irriterat och det har blivit lite grått så jag funderar på om han har blivit blind på det ögat nu pga höstrået eller en infektion kanske. Har sköljt rent ögat i alla fall. Får nog göra det i morgon också. 
Usch det värker i hjärtat när jag tänker på honom nu. 
Lilla plutten <3 


1 Mamman:

skriven

Lilla go'fisen. Hoppas att det slutar bra nu när du hittade höstrået.

Svar: Ja stackars lillplutten men det ser lite bättre ut i dag.
MalinKalin

2 Lollee:

skriven

Stackars :/

Svar: Tycker så synd om honom men det är lite bättre i dag i alla fall :)
MalinKalin

3 Johanna:

skriven

Usch vad hemskt. Hoppas att ögat blir bra igen!

Svar: Nu är ögat bra igen på min lilla sötnos men shit vad orolig jag var för honom.
MalinKalin

Kommentera här: