Muskler!

 
 
 
Jag hämtar lite inspiration från Body-kalendern för att komma igång med träningen igen!
Igår var jag på gymmet och tränade lite för första gången på 2 veckor sen jag ramlade av Diana och gjorde illa knät. Körde lite lätt bara. Det är väl inte så bra att ösa på för fullt direkt efter lite längre vila.
Det blir ingen benträning på ett tag för jag får inte belasta knät i onödan så det blir fullt fokus på överkroppen ett tag. Jag tänkte dessutom lägga om träningen lite och köra lättare vikter och fler reps istället för att köra så tungt jag kan upp till 10 reps och sen gå på tyngre vikt nästa gång som jag har gjort hittills.
Man har ju läst att man ska variera sig lite :P
 
Nä nu blir det sängen! Klockan ringer 04.20 i morgon... Suck!
Ska i alla fall hämta mitt knästöd i morgon så det kanske blir nån ordning på knät snart :)

Kommentera här: