Kollat på WE-träning

Igår var jag till ridhuset och kollade när dom hade WE-träning. Anne och Stefan som jag är medryttare hos hade med sig Millan och Diana på träningen. Hästarna skötte sig bra och Diana gjorde några jättestora språng över ett litet, litet hinder hehe. Man måste ju vara säker på att komma över :P
Några av övningarna var slalom, gå över en bro, ta en vattenkanna på ett bord, hoppa ett hinder, ta en ring på en "tjur" med en lans m.m.
Det är kul att både vara med och att kolla. Det lär ju bli kolla för min del ett tag framöver... Får inte rida på ca 6 veckor pga skadan på korsbandet. Det enda jag får hoppa är med mina kryckor :P
 
 
 
Stefan och Diana :) Dom skulle ta upp vattenkannan från bordet och hålla över huvudet sen ställa ner den igen.
 
 
Anne och Millan på samma övning :)
1 Mamman:

skriven

Bra övningar de där. Fast det kan ju bli lite spännande när man inte vet riktigt hur hästen reagerar;)

Svar: Ja hehe men det är ju bra med lite miljöträning :P /Malin
MalinKalin

Kommentera här: