Mot Edsbyn!

 
Tittut!
Snart åker jag och mina små pojkar mot Edsbyn för några veckors semester :D
1 Mamman:

skriven

Jaaa va glad jag blir:)

2 Hanna:

skriven

Åhh då ska jag ta mig en tur och hälsa på er och hästarna någon dag :)

3 Sara:

skriven

sv: visst är det så! Sommaren går alldeles för fort, man får tänka positivt, att när hösten kommer så kan man plocka fram alla snygga mys/höstkläder ^^

4 Stockholmsjenna - En del utav HorseSpot:

skriven

Så söta! :)

SV: Tack! Ja förhoppningsvis läker det snart.

5 Josefine:

skriven

Åh vad söta! :3 Jag läste längre ner om deras bråk, vad hemskt! :/ Vi hade 2 marsvinshanar förut och sen köpte vi en till. Dom passade inte alls, min nya och en av dom som vi redan hade så vi fick sära på en av dom som vi redan hade och han fick leva ensam.. :/ Jag tycker själv det är väldigt svårt att "matcha" marsvinshanar som inte är bröder, men jag hoppas det löser sig för dig! Nu har vi 3 st marsvimshonor istället, och visst bråkar dom ganska ofta, men det blir iallafall inte blodigt som tur e!

Kommentera här: