Gymmet igen!

 
 
 Yes! Efter flera jävla veckors förkylning har jag äntligen kunnat träna igen :D
Känns bra med lite träningsvärk!
I dag ska jag iväg och rida sen efter det blir det nog gymmet om jag hinner :)
Just det, jag har nog glömt berätta att jag har blivit medryttare på tre hästar :D
Skitkul att få rida lite oftare än när man är hem till Edsbyn till våra pållar! Det blir ju bara varannan eller var tredje helg ungefär och då hinner man få skaplig hästabstinens :P
1 Mamman:

skriven

Härligt att du är på G igen:)

Svar: Ja det känns skitbra :)
MalinKalin

2 Em:

skriven

Nu har hon kommit igång minsann! :D härligt du.. fasen jag tycker det är synd att vi inte bor i närheten av varandra, kunde vi gymma du & ja.. hur mkt vikter kör du, kör du olika pass eller? tack för dina kommentarer :)

3 Hanna:

skriven

Tre hästar?! Kostar det inte svinmycket att vara medryttare där nere?!

Kommentera här: