Nytt pannband från horsedetails :)

 
Tjohoo! Nu har Donathellos nya pannband från horsedetails.se kommit :) Längtar tills jag kommer hem till Edsbyn och kan prova hur det sitter på tränset och på Donathello så klart. Hoppas det passar!
 
Igår red jag Diana och hon skötte sig jättebra :) Inget hopp och studs och hon var inte så tittig på allt heller. Gick i skapligt bra form också.
I dag red jag Millan och hon skötte sig lika bra som vanligt. Hon var jättepigg när vi travade! Det var jättelängesen jag red på henne så det var kul :)
 
Förresten så hade jag besöksrekord för i år igår efter att jag skrev om stämningen på jobbet. Många som blev nyfikna på vad jag hade att säga tydligen ;)
Bra att det var så många som läste från jobbet då det är lite svårt att göra sin röst hörd där annars...
 
Keep up the good work! :D
1 emma:

skriven

vad fint det var :)

2 Siri:

skriven

Vad fint!

3 Angelica:

skriven

Jättefint :D

4 Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot:

skriven

Snyggt. Kul med lite färger!

5 Elin:

skriven

Vad fint det är!:D

Kommentera här: