Frissan!

 
 
Igår var jag till frissan och klippte håret så nu känns det fräscht igen :)
Tror inte jag har varit till frissan sen i maj eller juni så topparna var ganska slitna.
Efter det gick jag och mormor till Winner House och åt fyra små rätter. Det är ju så himla gott!
Mormor har förresten varit här hela veckan och hälsat på. Hon stannar till tisdag eller onsdag. Det är inte riktigt bestämt än :P
1 Em:

skriven

lika fin som alltid <3 Trevligt med mommo på besökt! ni verkar ha det så mysigt! 4 rätter, mums! härligt få håret fräscht, sj så vet jag inte alls vad jag ska göra med mitt, vill göra nån förändring, jag har inte varit till frissan på heela året hahah ;) ine prioriterat sen så blev det så tunt oxå när jag bad jocke klippa bort hårförlängningen ;) så då kändes det som att jag ville låta det växa på sig bara!

Kommentera här: