AC på jobbet och hästgrejer :)

Måste bara säga att en AC på jobbet måste vara bland det bästa som finns!
I dag satte dom igång ACn  som dom har installerat hela veckan och vilken skillnad. För svettades man utan att behöva göra något och det var jättevarm och äcklig luft. Men nu är det ju nästan svalt och skönt där till och med :P

I morgon ska jag till Horze och kolla om min säkerhetsväst har kommit. Jag och Linda var ju dit förra helgen och gjorde av med pengar för vi måste ha säkerhetsvästar när vi ska tävla med Snuttan. Tyvärr fanns det bara en kvar som både Linda och jag kunde ha så hon köpte den och så beställde dom hem fler så jag också får en :)
Hoppas den har kommit!



Vi köpte transportskydden och bettskivorna på Riktig Ridsportbutik. Dom andra benskydden, bootsen och Lindas säkerhetsväst är från Horze :)
1 Em:

skriven

verkar härligt med AC :) här shoppas de hästmaterial ser jag :) men skyddsväst måste ni ha ;) så ni är rädda om er! här kommer mitt svar; haha, du jag tränar lite i jämfört med fitness brudar, fick ångest haha när jag sökte bara för kul på jennie perssons fitnessblogg, gooosh! vad man ligger efter med träning i över huvudtaget ;)alltså jag vill inte bli nån fitnessbrud så men alltså träna för att kroppen ska må bra! men så tråkigt träna sj ju :/ hade varit mer taggad om man hade nån att träna med.. men men.. å jag ska inte springa/pwa milen i år, alldeles för lite träning för det å hinns lixom inte med att träna upp konditionen nu när vi prioriterar renoveringen, men måste för att det ska kunna hända roliga saker :)men du ska väl springa? :) aa mkt kvar än å göra i stugan men klart du får komma å kika då :) men det dröjer hehe.. ha en fin helg Malin! Kram från mej

2 BATTS:

skriven

sv min farmor sydde hela klänningen! ;)

Kommentera här: