Motivlackalektion nr 4

Igår var det motivlackslektion igen :)
Då övade vi på blänkningar runt sprickorna och satan vad svårt det var :P
Man får jobba med vitt och svart tills det ser bra ut.

Sen vill jag säga grattis på födelsedagen till Linda, Ida och Snuttan som blir ett helt år äldre i dag :D



Emelie och Petra :)



Emelie målade en kåpa till en motorbåt.







Tim fortsatte med sin döskalle och målade texten under den.



Felicia testmålar lite.



Här är min bild. Det där svarta kolijoxet i mitten ska föreställa ett kulhål. Det ser ganska okej ut nu men ni ska veta att när jag började måla det vita så såg det mer ut som en fågelskit haha :P
Får nog dimma över lite grått nästa gång för kulhålet blev alldeles för svart nu.
1 iiiiden:

skriven

sv: tack:D

2 Hanna:

skriven

Du kan få öva på min bil någon gång!! Den är frivillig!!

3 Em:

skriven

Läckert med motivlack! snyggt med kulhål.. mjaaså vill du de.. kan ju vara kul prova nått annat.. :) bra med förändring ibland.. fasen, skulle vara jätte kul med tranan på lördag men imorrn kväll ska vi ut käka i ljusdal (samkväll med jourerna) å då blir det väl lite starkt sen lördag kör vi renovering fram till kvällsidan sen brukar vi känna oss ganska slutkörda! vill ju verkligen umgås med dej men känner jag mej sj så kommer jag inte orka! fan vad jag är tråkig hahaha!

Kommentera här: