Studio Artist Foundation



Det här är Oriflames nya foundation som börjar säljas i katalog 15 (nästa katalog). Vi fick ju testa den på makeupkursen och så köpte jag en då för att jag tyckte den var så bra. Jag hade den i fredags när jag var ut och dansade och partade också och den klarade "svett-testet" bra ;)
Verkligen en ny favorit! Jag slängde några andra foundations för dom var bara skit jämfört med den här och så började dom ju bli lite gamla också för den delen :P
1 Sandra:

skriven

Kul att testa nytt :)



Svar: Det är aldrig fel.

Oh du kommer inte bli besviken, iPhones är bra skit.

Det är såååå bra tycker jag.

2 Em:

skriven

Bra med en ny & bra foundation! :) Gåre bra å jobba över då? jaa, men ändå, gillar man skorna så vill man ju laga dom! Tack för omtanken Malin, han blir friskare med tiden hoppas vi, hjärntumör god eller elakartad vet dom inte än :/ men jag tycker han gör framsteg, bra medicin som gör att han blir lite piggare/mindre deprimera, vilket är jätte bra!



3 Anonym:

skriven

sv: ja fast man kan se det på nätet tror jag, på tv6 :D

4 Malin:

skriven

själv är jag inte så mkt för just foundations, eller ingen bra erfarenhet av det iallafall..

tyckte min gamla va bara kladdig o man vart så blank i nyllet. kör alltid på brunpuder ^^

Kommentera här: