Groddar



Det här är min nya kompis hehe :P
Nä då, jag håller på och gör groddar och så tyckte jag att den såg ut lite som en människa som lever i öknen eller nåt för dom brukar ju ha nåt liknande på huvudet.
Jag ritade ett ansikte också för att hjälpa eran fantasi så ni ser det jag ser hehe :P

Det är jättenyttigt att äta groddar. Kan ju vara bra för mej som försöker bli frisk från min jävla förkylning. Sen är det ju mer protein i dom än kolhydrater också. Inte mycket men ändå :P
Ca 4 g protein och 0,8 g kolhydrater på 100 g groddar (alfalfagroddar) och så är det en massa vitaminer i dom också.
1 sandra:

skriven

SV: samma här, fast är jätte förkyld :/

Vad gör du då? :D

2 Marta - Bloody Mary:

skriven

sv: tack! :) men det knepiga är att det faktiskt inte gjorde så ont, det var en väldigt speciellt kännsla, och jo visst kännde man det, men det gkjorde lixom inte ont, mer irriterande å lite sveda typ, men ingen riktig smärta :) så törs göru visst! ;)

3 kristin:

skriven

- Ja, det är ju match imorgon! :)

4 Sara:

skriven

Söt burk :D

5 Yohanna:

skriven

Haha söt ^^,



SV: Okej, kanske får kolla upp det då :P Vad kostar ett besök hos dom?



Tack så mycket, det är mina favoritshorts ;P

6 Elina Eriksson:

skriven

Haha nej det förstår jag :P

7 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: jag sitter och tittar på repriser från Top Model! Jag kan inte få nog ^^ Vad gör du?

Kommentera här: