Min Oriflamebeställning katalog 8

Tänk att det blev en massa solande i dag också :D
Det tar sig!
Kanske sticker iväg och badar efter jobbet i morgon. Fast jag är ju sån jävla badkruka så jag tycker säkert att det är för kallt hehe.

Det här köpte jag från Oriflame den här gången :)



1. Ännu mera solspray ;)
2. Duschtvål.
3. Mera duschtvål men den här luktar kokos. Älskar kokos!
4. Spray för håret som skyddar mot solen.



1. Ögoncreme.
2. Bodylotion som luktar jättegott :)
3. Solpuder som jag fick i säljbonus. Fick ju ett likadant på Blue Lagoon-eventet också så det ena ska jag ge bort :P
1 Sara:

skriven

Kul med nya produkter :)

2 Malin:

skriven

va roligt med lite nytt :) kanske kan beställa nå när jag får lön men börjar jobba på måndag så blir inte först om 2månader dock.. ska operera lite i magen men de kommer gå bra. knäna äter jag antibiotika för för tillfället. hemskt med denna värme och får inte dricka nå först jag kommer hem igen.. vart fins det någon sjö att bada i här, verkar inte finnas på långa vägar tyvärr :/

3 Nathalie:

skriven

jag har lagt upp 3 outfits från lookbook, vilken tycker du är finast?:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/we-are-golden.html#comment

4 Veronica:

skriven

Ja verkligen =)

Kommentera här: