En riktig matlåda :P



Tro det eller ej men jag har lagat riktig mat i dag! :D
Började bli så jävla trött på all färdig mat hehe.
Det var väl på tiden. Nu kommer grabbarna på jobbet bli chockade när jag har riktig mat med mej i morgon :P
Fråga inte vad det är i för det vet jag knappt själv. Tog lite av allt möjligt som fanns hemma hehe. Det är i alla fall bulgur och quorn i maten. Det har jag koll på ;)
1 Mamman:

skriven

Bra jobbat;)

2 Veronica:

skriven

Jajemen =) har du?

3 Hanna:

skriven

Det såg lite färglöst ut.. lite paprika eller broccoli till vore kanske lite uppiggande:)

4 Sara:

skriven

Jaa, jag har bara använt Repair shampoo + balsam som jag lottade ut i bloggen plus deras inpackning och silverschampo, och de har varit jättebra! :) Har även andra produkter från dem hemma som jag inte testat än :)

5 Malin:

skriven

det såg faktiskt riktigt gott ut men borde kanske lagt till någon grönsak :)

idag hinner jag tyvärr inte efter kl 16 för jag ska dona inför operationen i morgon osv :/ annars hade det varit jätte kul.. men en dag nästa vecka om det blir fint kanske vi kan ta en powerwalk eller sola :)

Kommentera här: