Bräckt kassler med potatismos

I dag blev det bräckt kassler med potstismos och broccoli :)

Bryn skivad kassler snabbt i smör i en het stekpanna. Jag gjorde lite pulvermos till men det blir ju godare om man orkar göra riktig potatismos sen kokade jag lite broccoli också.
Till det hade jag lite brunsås (pulver), lingonsylt och smörgås gurka.
Det blev rätt gott det där ;)

1 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: alltså eller hur!? Helt galet, har de outfits färdiga på galgar? ;P



Det ser helt stöööööört gott ut ju :D GE MIG!

2 lovisa:

skriven

sv: vi har köpt nya till vardagsrummet så den gamla k om upp:P

3 Karin:

skriven

Det där såg ut som en maträtt PRECIS i min smak mums och tillbehören är underbara

4 Elina Eriksson:

skriven

Haha jajjemen man lär väl försöka komma någonvart med musklerna ;P hehe.

Jasså! Fan vad skojj! Var katarina och Erik och Karro också med eller? :) Fan, vi är ju nästan släkt nu haha. Min brorsas tjejs syrra är tillsammans med din killes brorsa! Skojj! Jag ska fan åka hem nästa vecka och ta mig en tur på pappsens skoter jag med, längtar! Det är fan det roligaste jag vet! :D

5 Louise:

skriven

Mums! :D

Kommentera här: