Shopping :D

Idag har jag, Linda och Sandra varit till Kista och shoppat lite. Hittade inte så mycket men det blev väl lite grejer i alla fall. Ville ju köpa nåt nytt till kryssningen på fredag men hittade liksom inte riktigt nåt.
Linda letade ju efter en studentklänning men hon hittade ingen så vi kanske ska shoppa mer i morgon :)
Lägger upp bilder på det jag köpt i morgon :P

Natti natti :)

1 bea:

skriven

Hejhej!

Nu är jag tillbaka och bloggar igen om mitt liv som modell och en massa annat kul!



Var med och tävla om tusentals fler besökare i dagens blogg hos mig!

Här hittar du tävlingsinlägget:

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html



Kram Bea!

2 SANNA:

skriven

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

3 Em:

skriven

kul, som alltid med shopping! ;D kul se bilder sen.. synd bara att det verkar vara rätt dåligt med vårkläder som skriker ta mej! kul att hitta nått litet också bara.. blir man inte pank lika fort ;) men du, tipsa din syster (om hon inte hittat en redan), på nelly eller på stylebystars finns det många fina studentklänningar (brukar iaf finnas) Ha en skön kväll, kram hej

Kommentera här: