Rätt sport-bh

Jag satt och läste lite i en tidning här och då var det reklam för sport-bhar och när man läser det där så vill man verkligen köpa en ny. Det står att tuttarna hoppar runt så mycket om man har en dålig sport-bh eller en vanlig bh att man kan få långa tuttar. Känns som att jag kanske ska köpa en ny, för dom ska bytas ut regelbundet precis som träningsskor och jag köpte min för flera år sedan hehe :P
Den som jag har nu är från Newbody som jag köpte när ridklubben sålde det. Den är skitbra tycker jag så om dom säljer det snart igen så ska jag köpa en  :)



1 Elina Eriksson:

skriven

Jag läste också den där reklamen, blev dödsrädd att jag skulle få värsta taxöronen, men har fortfarande inte tagit mig för att köpt en ny. Kör på samma som dig, newbody, dom är asskön och fungerar bra för mig med små tuttar åtminstonde :P hehe. Men det är skööööööönt med träningsvärk! Eller.. man vet ju att man har gjort något bra i alla fall :P hehe

2 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: :)



jag letar efter någon som tar beställningar på bloggdesigner, vet du någon? Skulle vara djupt tacksam..

Kommentera här: