Tjockisdag

Fan också jag skulle ju börja träna igen i dag och vad gör jag? Jo jag smäller i mej ett halvt plinglesrör och några godisar istället. Får köra extra hårt i morgon då som straff :P
Jag skiter i att jag fortfarande är förkyld för jag tror fan inte att jag kommer bli frisk nån gång. I morgon kör vi! :)
Nu ska jag fortsätta med svullandet och äta lite glass när jag ändå håller på hehe ;)

1 IDA:

skriven

sv: Det var riktigt gott också faktistk! :)



2 Mikaela:

skriven

Sv: Ja, fast det var några år sen, men det är skiiitkul. :D Har du? :)

3 Angelica:

skriven

Sv. Nej det är inte en så jättevanlig ras, men det kommer fler och fler :)

4 Gabriella:

skriven

Har lagt ut vinnarna av dagens blogg nu, kolla om du var en av vinnarna ! :D

5 Frida:

skriven

sånna dagar måste man få ha ibland! :D

6 jessica:

skriven

kan inget annat än hålla med dej! :)

7 Gabrielle:

skriven

jag är också förskyld :(

8 Gabrielle:

skriven

jag är också förskyld :(

9 Ec:

skriven

haha, känner igen det där! kan inte låta bli ja heller, igår fick ja ångest över att ja vräkte i mej 2 eller ja, 2,5 kubb.. :S måste verkligen sätta igång med träningen ja oxå!

Kommentera här: