Fram med björnfittan

Det där lät ju lite perverst men jag pratar ju så klart om min älskade pälsiga mössa :P
I morse var det så himla kallt så då tog jag på mej den. Den är jättemysig och varm :)



1 Gabrielle:

skriven

tack detsamma, fina bilder förresten :)

2 bex.:

skriven

haha ja de va tvär gott med kexchoklad :D

3 carro:

skriven

Tack! Jaa, gör det :)

4 Mia:

skriven

Svar: Jag har styrketräning/träningslära som individuellt val i skolan! :) Kram

5 jessica:

skriven

ihihi ja, faktiskt så var den det! :D

6 andrea:

skriven

sv: tack så jättemycket :D

7 ilaf:

skriven

Det blev kyckling sallad och räksallad, snygg päls mössa :D !

8 Olivia:

skriven

Haha, mysigt det ser ut! :)

9 IDA:

skriven

sv: åh tack så mycket! :)

10 angelica:

skriven

sv det va det också! :)

11 Ec:

skriven

ja köpte en på lindbergs ja å :D super nice ju.. riktigt snyggt å kan ja tycka.. du, vi måste ju vara ett gäng på långfredan, toka å ha kul! björnfittor på! XD

12 Gabriella:

skriven

Har lagt ut vinnarna av dagens blogg nu, kolla ifall det va du ! :D

13 t:

skriven

God morgon :D

Fin blogg :)

Händer idag idag ? :)

Kramar

14 O L I I I V E E N:

skriven

Allt bra med dig ? :)

15 Mikaela:

skriven

Sv: Ja, jag ska nog också försöka ge mig ut en dag! :)

Tack! :) Okej, har du fler hästar än bara shettisen? :)

16 Sara:

skriven

Mysig :D

17 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, inte så mycket :) Ska du göra något roligt i helgen sen då? :)

18 Anna:

skriven

Ååå de är så skönt med "björnfittor" Ju =)

19 Sari:

skriven

Mysig :)

Kommentera här: