Smart är inte så smart

Hur svårt kan det vara egentligen att hitta rätt färgkod? På bilarna från Smart har dom gömt färgkoderna riktigt bra för det var ingen på jobbet som hittade dom i dag. Sen blandar dom ju färgerna så att fronten är t.ex svart och dörrarna vita eller nån annan kombination. I dag var det en som det var två olika svarta färger på och det ställde ju till det lite när man inte visste vilken svart som var på vilken del från början för vi fick nya omålade delar. Fast jag tror det löste sig tillslut. Jag fick köra in den i verkstaden och vilket litet äckel det var att köra haha. Aldrig att jag skulle köpa en sån istället för min älskade 240 ;)

Jag var iväg och handlade lite nyss och hittade smarriga nektariner. Gud så goda dom är! Nu har jag ätit så många så jag kommer säkert att få ont i magen men det var det värt :P
Kanske man skulle ta och försöka röja upp lite här i lägenheten innan Top Model börjar. Det ser ju ut som om det har varit inbrott här med alla grejer på golvet hehe

Kommentera här: