Röda läppar?

Jag och Linda var iväg till farmor och farfar en sväng och hälsade på i dag. Dom blev jätteglada och så kom farsan förbi en sväng också. När vi skulle åka till dom så höll jag på och letade bilnycklarna ett bra tag sen kom jag på att jag åkte ju för fan buss hem så jag har ju ingen bil här. Då blev det lite halvpanik för vi var redan sena så Sven fick skjutsa mej till mamma och så fick jag låna hennes bil. Jävla virrpanna man är haha.

Nu har jag testat ett rött läppstift men jag tror jag skippar det i kväll ändå för jag orkar inte hålla på att fylla i det ikväll :P
Ska snart hoppa in i duschen och ta en grogg. Eller alltså jag hade ju inte tänkt dricka grogg i duschen, fast det kanske man kan. Hmm.. Nu måste jag ju nästan testa det bara för det haha. Ikväll är det Röda Bonden som gäller!
Så här såg jag ut med det röda läppstiftet i alla fall.

1 Anna:

skriven

Sv, Om jag hade pengar skulle jag köpa en valp utav Malin. eftersom då känner jag uppfödaren och vet allt om föräldrarna m.m. Men de är leveransklara vid midsommar och jag jobbar hela sommaren. Så jag känner att jag inte har tid för en liten bebis just nu fast jag är super lockad =)

Kommentera här: