Tender Care

Jag älskar verkligen Tender Care från Oriflame. Den är bra till allt möjligt. T.ex nagelbandskräm, läppbalsam, smörja in sår och andra torra hudpartier. Just nu smörjer jag in min nästipp med den för det blir så torr när man måste snyta sig hela tiden hehe



Jag har en vanlig och en specialutgåva :) Den ljusrosa är den vanliga.



Den ser inte mycket ut för världen men den kan verkligen göra underverk :)

1 Fanny ;):

skriven

Ja, det var en hel del hallon :P

Åh, den krämen har jag också haft! Ha en bra dag =)

2 ollie:

skriven

Tack för din kommentar :)

3 Malin:

skriven

Det där lät som en himla bra produkt! vart köper man den?

4 LORISSALOVEBOMB:

skriven

UNDERBAR, perfekt att smörja torra tatueringar med också:)

5 Malin:

skriven

SV: måste sluta bita sönder mina nagelband innan jag börjar använda det, annars slutar det med att det inte hjälper =)

Funderar på att köpa något äckligt medel som man kan smörja in naglarna och nagelbanden med så man slipper tugga på sig själv menar jag =)

6 Anonym:

skriven

hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

7 Malin:

skriven

det går inte att kommentera pusskalasinlägget bara så du vet =) himla söt bild =) får mig att sakna min man!

8 ♫♪ Sandra T:

skriven

ha en fin lördag (:

9 bayjulia:

skriven

ojoj, dom har jag aldrig sett. var kan man hitta dom ?



kram /bayjulia

10 Emma:

skriven

fick med en när jag beställde från bubbleroom sist.. en rosa, ska testa den.. har hört dom ska vara bra! :) jo, synd det inte gick kommentera pusskalasklippet.. guu va ni är fina tillsammans du å sven! :D PUSSKALAS

11 Emma:

skriven

menade inte klippet (skrev nyss en sak på msn om ett videoklipp blev fel, inlägget skulle det vara) men jo, skohylla från ikea, antingen kosta den 250kr eller 350.. man kunde köpa 2 å ställa dom ovanpå varandra.. ja insåg rätt fort att ja hade för många skor ja å egentligen, fick gömma några i förrådet :P

Kommentera här: